האם ברגע האמת, יעדיף הלקוח את המוצר או את השירות שלך על פני אלו של המתחרים?
כדי שהלקוח יעדיף את המוצר או את השירות שלך, עליך לבנות מהלך שיווקי שתחילתו בקביעת מיתוג.
מהו מיתוג? קביעת הבטחה פרסומית של מותג או של מוצר, המבדלת אותו ממתחריו.
יש רמות מיתוג שונות אך בדרך כלל פעולה זו כוללת את שם המותג, את הסמל המלווה אותו, הצבע השולט בעיצוב ועוד. אורנג' לדוגמא, היא חברה בעלת מרכיבי מיתוג ברורים : העיצוב והלוגו של כלל מוצריה הינם שחור וכתום. המיתוג שלה כלכך מוכר כך, שגם אם תראו פרסומת ללא הלוגו, עדיין תוכלו לשייך אותו לחברת אורנג'.
כדי שהמיתוג ישיג את מטרתו יש לבנות הבטחה פרסומית מבודלת, מדוייקת ועוצמתית שתתמקד במהות השירות או המוצר ובמעלותיו על פני מותגים של המתחרים. ההבטחה צריכה לבוא לידי ביטוי בשם המותג, בלוגו, בפרסום, באריזות המוצרים בניראות המקום או החנות ובלבוש המוכרנים.
בעזרת מיתוג נכון ומדוייק ניתן להגיע לתוצאות מעולות גם בתקציבים מוגבלים.