הפצת מסר ייחודי שמטרתו לעודד צריכת מוצרים או שירותים, לשנות עמדות כלפיהם, או הרגלים, או ליצור העדפה על פני המתחרים. מטרותיו העיקריות: "להפיץ את הבשורה", ליצור בידול, לשכנע, לאזכר, לחזק עמדות ובעיקר להניע לפעולה. פרסום נכון, ממוקד ובולט מסייע לגידול המכירות - בעיקר אם היא מתפרסת לאורך תקופת זמן. האפקט של הפירסומת תלוי בגודלו של התקציב ובאפקטיביות של ניצולו. ככל שתפרסמו יותר ותשמרו על הבידול, הייחודיות, היצירתיות ותקפידו לפרסם באמצעי המדיה הנכונים לשרות או המוצר שלכם (עיתונים, שלטי חוצות, טלוויזיה, פייסבוק, באנרים באינטרנט, פליירים ועוד), כך יגדלו היקפי המכירות והמודעות.