פייסבוק, האתר השני הפופולארי ביותר ברשת. שינה לא רק את האופן שבו אנשים מתקשרים אחד עם השני בעולם הוירטואלי, אלא, גם התווה כללים מנחים ליצירת ערך פרסומי עבור הגולשים שלו באינטרנט. פייסבוק מספקת שירות של מודעות שרק חברים רשומים יכולים לצפות בהן, כתוצאה מכך ניתנת לבתי עסק אפשרות לפרסם וליצור קשר ממוקד יותר עם הגולשים באתר. פייסבוק מספק פלטפורמה נוחה עבור המפרסמים מכיוון שכל מי שנרשם כמנוי בפייסבוק משאיר אחריו פרטים אישיים כגון מין, גיל, מצב משפחתי,מקצוע ועוד. אם אתם למשל רוצים לפרסם מוצר לבנות בנות 16,לא תדעו מי הן, אבל, המודעה שלכם, שכוללת קמפיין אטרקטיבי, ממוקד, שונה, שמתאים לקהל היעד יופיע בפניהם כאשר הם יתחברו לפייסבוק. כך תזכו לחשיפה ממוקדת ואיכותית.
כאשר רוצים לעשות קמפיין בפייסבוק, חשוב לבנות תחילה את המיתוג, לאחר מכן לעצב ולבנות את האתר, "החנות הוירטואלית" שלכם. לאחר מכן לתכנן מהלך אסטרטגי, קמפיין בפייסבוק, שיניע את הגולשים לפעולה, יעודד אותם לספר על כך לחבריהם וייצור נחשקות למותג ולחברה. מומלץ במקביל לפייסבוק, לפרסם באמצעי מדיה נוספים שיעודדו את הגולשים לחפש אתכם בפייסבוק.